Voetbalnieuws

Indeling S.V. Lottum 1 voetbal seizoen 2017-2018 bekend:

Het eerste team van SV Lottum , dat komend seizoen onder leiding van de nieuwe trainer Jan Kuiperij uit Venlo  staat, is ingedeeld in de 5de klasse E. De 13 tegenstanders zijn: America, BVV’27, HRC’27, Kronenberg, Merselo, Montagnards, RKDSO, SV United, Sambeek, Sporting St, SVOC’01, SVS en Holthees-Smakt.

S.V. Lottum JO17-1G wint kampioenschap!

Onze JO17-1G ( oftewaal os B ) is zaterdag 13 mei kampioen geworden na een spannende wedstrijd waarin met 2-1 gewonnen werd van S.V. Venray. Proficiat spelers en trainers/leiders Theo en Marc!

Voetballers S.V. Lottum JO11-1 ook in 2e seizoenshelft kampioen:

Het JO11-1 team van S.V. Lottum wist woensdag 10 mei voor de 2e keer dit seizoen het kampioenschap te behalen. Na in de 1e seizoenshelft al ongeslagen kampioen te zijn geworden wisten ze ondanks de promotie naar een hogere poule ook nu weer al hun wedstrijden te winnen Proficiat jongens van de JO11-1 en jullie leiders Charles en Bob  !